سرگرمی و آموزشی

راهنمای خرید ماشین شارژی ارزان و پرقدرت

بدون هیچ شک و تردیدی امروزه کودکان ما با نسل جدید و پیشرفته ای از اسباب بازی های مدرن و کاملا برقی برخوردار هستند که ماشین یا همان خوروی شارژی کودکان یکی از محبوب ترین این وسایل بازی برای فرزندان دلبندمان بحساب می آید. ماشین های شارژی امروزه در انواع و اقسام مدل ها و سایز ها طراحی شده و از امکاناتی کاملا مشابه با خودروهای واقعی برخوردار هستند. با تمام این ها، خرید ماشین شارژی برای طیف گسترده ای از خریداران این نوع از اسباب بازی های نسبتا بزرگ و الکترونیکی با توجه به ازدیاد مدل و تنوع رنگی آن ها تبدیل به یک معضل جدی شده است که ما در این مطلب شما را با نکاتی ساده اما فوق العاده مهم در این خصوص آشنا خواهیم نمود.

 

نکات مهم هنگام خرید ماشین شارژی

توجه به قد و وزن کودک: نخستین نکته ای که هنگام خرید ماشین شارژی باید به آن توجه کافی نمایید، قد و وزن کودک شما است تا بتوانید متناسب با ابعاد فیزیکی او اقدام به خرید یک کدام از سایزهای مناسب این دسته از اسباب بازی های مهیج و برقی شوید. حواستان باشد بهتر است این نوع از وسایل محبوب بازی کودکان را بگونه ای خریداری نمایید که قابل استفاده حداقل تا چند سال برای آن ها باشد. برای کودکانی که از سن و سال کمتری برخوردار هستند از ماشین های شارژی با سرعت پایین و تعداد موتورهای کمتر استفاده نمایید.

در نظر گرفتن سلیقه کودک: یادتان باشد ماشین های شارژی پیش از هر چیز دیگری برای سرگرم نمودن کودکان و القای فرهنگ رانندگی سالم در همان دوران طفولیت در آنان طراحی و تولید شده اند؛ پس لطفا پیش از اقدام به خرید یک کدام از مدل های این نوع از وسایل، حتما نظر نهایی کودک خود را جویا شده و حتی المقدور وی را با خود جهت خرید وسیله بازی مورد علاقه اش ببرید.

توجه به محیط مصرفی: از دیگر نکاتی که بهتر است به هنگام خرید خودروهای شارژی مخصوص کودکان حتما آن را در نظر داشته باشید، محیطی است که قرار است فرزند شما با ماشین خود در آن حرکت کند. اگر محیط شما یک منزل آپارتمانی است و خیلی فضای زیادی برای حرکت کودکتان ندارد، از ماشین هایی شارژی کم سرعت و تک سرنشین استفاده کنید تا هم فرزند شما دچار آسیب های خفیف و یا حتی شدید نشود و هم وسایل خانه شما صدمه ای نبیند!

امکانات جانبی: هر ماشین شارژی امروزه دارای کلی امکانات جانبی شده است تا از شباهت بسیاری با یک خودروی کاملا واقعی برخوردار باشد. از جمله این امکانات می توان به: پخش صوتی، کمربند، صندلی های چرمی، چراغ های LED، فرمان هیدرولیک و غیره اشاره کرد که قطعا وجود هر یک از آنان بر روی قیمت نهایی وسیله مورد نظر شما تاثیر خواهد گذاشت.

دسته حمل: وجود یک دسته جهت حمل و جا به جایی این وسیله نیز با توجه به وزن و سایز نسبتا بزرگش بسیار می تواند کارآمد تلقی شود.

کمک فنر مرغوب: نکته مهم دیگری که توصیه اکید داریم هنگام خرید یک عدد ماشین شارژی حتما به آن توجه کافی داشته باشید، وجود کمک فنرهای نرم و باکیفیت در وسیله ای است که قصد خرید آن را کرده اید؛ یادتان باشد کودکان در سن رشد و شکل گیری ستون فقرات خود هستند و بایستی به هنگام ماشین سواری این قسمت از بدن آنان از آسایش بالایی برخوردار باشد.

قابلیت کنترل از راه دور (ریموت): وجود سیستم کنترل از راه دور یا همان ریموت کنترل نیز از دیگر موارد حائز اهمیتی است که بهتر است حتما به هنگام انتخاب و خرید یک ماشین شارژی به آن توجه نمایید؛ زیرا در این صورت شما به راحتی می توانید به هنگام عدم کنترل وسیله از فرزند خود، آن را از فاصله ای دورتر هدایت فرمایید.

قیمت ماشین شارژی: قیمت ماشین شارژی با توجه به موارد بسیار زیاد و امکانات مختلفی که برای آن در نظر گرفته می شود، تعیین می گردد. از جمله این موارد می توان به سایز و بزرگی محصول، نوع باطری و قابلیت شارژدهی آن (هر چه آمپر یک باطری بیشتر باشد، ماندگاری شارژ آن نیز بیشتر است)، نوع چرخ ها، سیستم ایمنی ماشین و غیره اشاره نمود.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید ماشین شارژی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع ماشین شارژی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این ماشین‌های شارژی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا