لوازم بهداشتی

معرفی روغن ماساژ باکیفیت و استثنایی

مهمترین بخش کاری یک ماساژور به استفاده از یک روغن ماساژ مناسب و با کیفیت منتهی می شود و در حقیقت یک ماساژور تنها در صورتی می تواند به کیفیت کاری خود تکیه کند که از یک روغن مخصوص و کاملا مفید استفاده کرده باشد. امروزه در بازار ایران هر کسی می تواند بطور کاملا دلخواه اقدام به ماساژ قسمت هایی از بدن خود کند؛ منتها بهتر است برای این کار از روغن های مخصوص ماساژ نیز استفاده کنند که هم سبب طراوات و شادابی پوست بدن شما خواهند شد و هم در صورت وجود دردهای عضلانی سبب کاهش و از بین بردن استرس در طول شبانه روز برایتان خواهند شد. پس در ادامه این مقاله با برترمکس همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید روغن ماساژ باکیفیت و مناسب راهنمایی نماییم.

 

نکات مهم هنگام خرید روغن ماساژ

کیفیت محصول:
اولین نکته مهمی که هنگام خرید روغن ماساژ باید به آن توجه کنید، کیفیت محصول است. حواستان باشد که روغنی برای ماساژ دادن عضلات و یا مالش پوست بدن شما مناسب خواهد بود که فاقد خاصیت چسبندگی باشد؛ یعنی به راحتی روغن در میان انگشت های شما حرکت کند و خیلی فوری به پوست شما نچسبد. برای دستیابی به یک محصول باکیفیت بهتر است از محصولات خالصی که برای مصارف درمانی تصفیه شده اند، استفاده نمایید.

عدم جذب سریع:
از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید این محصول حتما بهتر است کمی در خصوص آن از فروشنده محصول پرس و جو نمایید، این است که آیا روغن مد نظر شما به سرعت جذب پوست خواهد شد و یا خیر؛ یادتان باشد انجام یک فرآیند ماساژ بایستی به آرامی و در مدت زمانی مشخص صورت پذیرد و به همین خاطر بهتر است محصولی که از آن استفاده می کنید، لااقل خیلی سریع جذب بدن افراد نشود.

معطر بودن آن:
اغلب به ماساژور های مبتدی و یا حتی حرفه ای توصیه می شود که از روغن های معطر جهت ماساژ و یا مالش پوست افراد استفاده کنند تا هم سبب خوشبو شدن پوست شوند و هم به تولید رایحه ای مطبوع در فضا بپردازند. ناگفته نماند برخی از بیماران مبتلا به امراض پوستی، مجبور به استفاده از محصولاتی بدبو از سوی پزشک معالج خود می باشند.

مرطوب کننده بودن محصول:
بهتر است همیشه به فکر خرید روغن ماساژی باشید که از قابلیت مرطوب کنندگی نیز برخوردار است تا پوست بدنتان دارای نرمی و درخشندگی مناسبی شود.

برخورداری از مجوزهای لازم:
با توجه به حساسیت پوست افراد مختلف در مواجه به انواع روغن های ماساژ، همیشه به فکر خرید محصولات بهداشتی باشید که از مجوزهای لازم برخوردار هستند و از سوی سازمان غذا و داروی کشورمان نیز تایید شده اند.

قیمت روغن ماساژ:
قیمت روغن ماساژ از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان نیز ادامه پیدا می کند. یادتان باشد هیچگاه با توجه به قیمت یک روغن مخصوص ماساژ اقدام به خرید آن مبنی بر اینکه قطعا مناسب و سازگار برای استفاده بر روی هر نوع پوستی می باشد، نکنید و بیشتر توجه خود را بر روی کیفیت و داشتن مجوزهای بهداشتی لازم، معطوف نمایید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید روغن ماساژ مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۱۸ روغن ماساژ ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این روغن‌های ماساژ از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست آورده و آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا