سرو و پذیرایی

بهترین شیرینی خوری زیبا و باکیفیت

یکی از اصول مهم نزد ما ایرانیان در پذیرایی از مهمان خود استفاده از بهترین ها برای جلب رضایت و خشنودی آنان می باشد. به همین منظور معمولا در مهمانی های رسمی و غیر رسمی، میزبان با چیدن یک میز پذیرایی بسیار زیبا و کامل سعی در جلب توجه مهمانان خود دارد و در این بین قطعا استفاده از ظروف پذیرایی نظیر یک شیرینی خوری شیک و لوکس نیز می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

امروزه شما با کمی جستجو در بازار می توانید با انواع و اقسام این مدل از ظروف مواجه شوید و در نهایت ظرفی را انتخاب کنید که مناسب با دیگر سرویس های میزبانی شما می باشد و سبب زیباتر شدن میز و سفره تان خواهد شد. به همین خاطر برترمکس قصد دارد تا در این مطلب با شما را نکاتی مهم در خصوص خرید شیرینی خوری مناسب راهنمایی نماید که امیدواریم مورد توجه شما نیز قرار بگیرد.

 

نکات مهم هنگام خرید شیرینی خوری

  • جنس ظرف: اولین نکته ای که هنگام خرید شیرینی خوری باید به آن توجه کنید، جنس ظرف است. امروزه شیرینی خوری ها از جنس هایی نظر: استیل، کریستال، شیشه، چینی، چوبی، فلزی، سرامیکی و غیره تولید می شوند که انتخاب هر یک از آن ها تنها بسته به سلیقه شما دارد.
  • شکل و طراحی کلی: بطور کلی شیرینی خوری ها در ۴ شکل دایره ای مستطیلی، مربعی و همچنین دایره ای طراحی می شوند که ممکن است بسته به نظر شرکت تولید کننده دارای یک طبقه و یا بیشتر نیز باشند.
  • تک و یا چند منظوره: بد نیست بدانید برخی از شیرینی خوری ها دارای طبقات دیگری نیز هستند که می توانید از آن ها به عنوان ظرف شکلات خوری، سرو دسر و غیره نیز استفاده نمایید.
  • دسته و پایه: نکته مهم دیگری که توصیه می کنیم حتی المقدور در انتخاب و خرید خود میان انواع مختلفی از مدل های شیرینی خوری به آن توجه خاصی داشته باشید، وجود پایه و دسته برای ظرف مورد نظرتان است که بهتر است جهت سهولت در جا به جایی ظرف هم از پایه و هم از دسته هایی محکم و مقاوم برخوردار باشد.
  • رنگ بدنه: خیالتان از بابت این موضوع کاملا راحت و آسوده باشد؛ زیرا تقریبا امروزه همه نوع رنگی برای تولید شیرینی خوری ها مورد استفاده قرار می گیرد و این تنها شما هستید که باید با در نظر داشتن رنگ دیگر ظروف مهمانی و پذیرایی خود اقدام به خرید یک ظرف مخصوص چیدن شیرینی ها در آن با رنگ مناسبی نمایید.
  • قیمت شیرینی خوری: عوامل مختلفی بر روی تعیین قیمت شیرینی خوری می تواند تاثیر بگذارد که از جمله آن ها باید به برند تولید کننده، جنس و شکل ظاهری ظرف و همچنین اندازه آن اشاره کرد. منتها شما فراموش نکنید که باید به دنبال ظرفی باشید که هم از نظر قیمتی برایتان مقرون به صرفه باشد و هم در تناسب مناسبی با دیگر ظروف پذیرایی تان قرار داشته باشد.
تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید شیرینی خوری مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چندین شیرینی خوری ارزان، زیبا و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این شیرینی خوری‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا