مردانه

جذابترین مدل های شلوار جین مردانه بهمراه قیمت روز

یکی از محبوب ترین شلوارهای دنیا برای آقایان که هرچه مدل های آن عجیب و غریب تر می شود با استقبال بیشتری از سوی آنان مواجه می شود، شلوارهای جین هستند که به راحتی می توان از آن ها برای زدن ست های مختلف با انواع و اقسام پیراهن ها و تی شرت ها استفاده نمود و به دلیل عمر بالای این قبیل شلوارها، هیچ گونه نگرانی از بابت خرابی و یا ایجاد پارگی بر روی آنان نداشت؛ زیرا در صورت ایجاد پارگی نیز شلوار جین مردانه شما دارای یک مدل خاص دیگر شده است و بدون نیاز به اتو کردن، می توانید از آن استفاده نمایید و خیلی خوب به چشم بیایید. پس برای خرید شلوار جین مردانه ای مناسب برای خود، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با برترمکس همراه شوید.

 

مدل های مختلف شلوار جین مردانه

همانطور که شما عزیزان نیز تاکنون بارها و بارها در فروشگاه های پوشاک آقایان و بوتیک های مردانه مشاهده کرده اید، شلوارهای جین از مدل های بسیاری برخوردار هستند که پر فروش ترین این مدل ها به شرح زیر می باشد:

  • راسته لاغر: این مدل از شلوارها دارای اندازه لاغری در بخش کمری و باسن خود هستند و بیشتر مناسب افرادی می باشند که دارای پاهای لاغر و باریک هستند.
  • راسته گشاد: این مدل از شلوارهای جین تقریبا مناسب همه آقایان هستند و به دلیل طراحی گشاد خود، راحتی بیشتری را برای نیم تنه پایینی بدن آقایان فراهم می کنند.
  • راسته استاندارد: شلوارهای جین مردانه که با راسته ای استاندارد تولید می شوند باید حتما متناسب با سایز کمر شما خریداری شوند.
  • دم پا گشاد: یکی از بهترین مدل شلوارهای جین برای استفاده با پوتین، چکمه و دیگر کفش های بزرگ هستند که از قسمت پایینی بزرگتری نیز برخوردار هستند.
  • دم پا تنگ: شلوار جین دم پا تنگ بیشتر از سوی افراد خیلی لاغر مورد توجه قرار می گیرد و طراحی آن به شکلی است که از قسمت کمری و باسنی بزرگتر برخوردار هستند و هرچه به سمت قسمت های پایینی شلوار نزدیک تر می شویم، سایز آن بصورت مخروطی کمتر می شود.
  • دم پا تنگ لاغر: این مدل نیز همچون مدل قبلی بوده و تنها برای افرادی مناسب است که کلا از جثه ای باریک و لاغر برخوردار هستند.

 

نکات مهم هنگام خرید شلوار جین مردانه

  • اندازه مناسب: اولین نکته ای که هنگام خرید شلوار جین مردانه باید به آن توجه داشته باشید، تناسب سایز کمر، فاق و بلندی پاچه های شلوار با اندازه و نوع هیکل شما است. توجه داشته باشید که حتما باید از جلو و از عقب نیز به هنگام خرید، شلوارتان را در پاهایتان مشاهده نمایید.
  • رنگ: بطور کلی رنگ شلوارهای جین در سه دسته: روشن، تیره و همچنین متوسط قرار می گیرد که انتخاب هر یک از آن ها فقط و فقط بسته به سلیقه و رنگ منتخب استایل نهایی شما دارد. یادتان باشد اول باید به اندازه شلوار توجه کنید، نه رنگ آن!
  • پوشیدن شلوار: پیشنهاد می کنیم حتما شلوار جین مردانه مورد نظر خود را پوشیده و چند قدمی با آن راه بروید و نشست و برخاست کنید تا از میزان راحتی آن در پایتان اطمینان حاصل نمایید. همچنین بد نیست اگر همیشه از وسایلی نظیر: کیف پول، گوشی، کمربند و دسته کلید و غیره نیز در شلوارتان استفاده می کنید، در هنگام خرید شلواری جدید آن ها را نیز در داخل جیب هایتان مجددا قرار دهید.
  • قیمت شلوار جین مردانه: بهتر است همواره به قیمت شلوار جین مردانه توجه داشته باشید و در کنار آن نیز به دنبال شلواری باشید که هم متناسب با اندازه کمر شما باشد و هم راحتی و رنگ آن مورد توجه شما قرار بگیرد.
تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید شلوار جین مردانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع شلوار جین مردانه ارزان، باکیفیت و جذاب را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این شلوارهای جین مردانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا