مردانه

راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه

امروزه انتخاب درست و استفاده مناسب از عینک آفتابی چه برای خانم ها و چه برای آقایان می تواند بسیار مفید و سبب دو چندان شدن جذابیت های ظاهری در آنان شود. به همین خاطر است که بسیاری از آقایان ترجیح می دهند با خرید چندین عینک آفتابی مردانه در فریم ها و مدل های مختلف از آنان در موقعیت های گوناگون و همچنین با تیپ های مختلفشان استفاده نمایند. اما از آنجایی که خرید عینک آفتابی مردانه خیلی هم کار ساده ای نیست، برترمکس قصد دارد تا شما را با یکسری از مواد مهم در این خصوص آشنا نماید.

 

نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی مردانه

جنس عینک: با اینکه عموما اغلب عینک های آفتابی میان رده یا از جنس آلومینیوم هستند و یا از جنس پلاستیک های فشرده، ولی شاید شما بخواهید عینکی متفاوت تر از چیزی داشته باشید که در بازار به فراوانی یافت می شود! برای این منظور پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به خرید عینک آفتابی مورد نظرتان، حتما نوع تقاضای خود را با فروشندگان فعال در این حیطه مطرح نمایید.

تناسب با حالت چهره: بطور کلی حالت چهره انسان ها به ۷ دسته که شامل: مربعی، مستطیلی، بیضی، گرد، لوزی، مثلثی و همچنین مثلثی وارونه تقسیم می شود و بایستی در هنگام خرید یک عینک آفتابی حتما به تناسب فریم و ظاهر کلی عینک مد نظرتان با فُرم صورتتان دقت نمایید که تاثیر زیادی بر زیبایی و یا عدم زیبایی صورت شما خواهد داشت.

رنگ مو: از دیگر نکات مهمی که باید به هنگام خرید عینک آفتابی به آن توجه داشته باشید، هماهنگی رنگ فریم و شیشه عینک با رنگ موی شما است. این امر برای بانوان خیلی ضروری نیست اما خوب از جایی که معمولا دور از شأن یک آقا است که موهای خود را بطور کلی رنگ کند، بهتر است در همان مرحله خرید به این نکته نیز توجه نمایید.

ضخامت فریم: ضخامت قاب یا همان فریم عینک نیز مورد مهمی در هنگام انتخاب و خرید یک عینک آفتابی مردانه است. فریم های نازک معمولا برای کسانی مناسبترند که دارای چهره ای خندان و مهربان هستند و عینک هایی با فریم های پهن و ضخیم نیز بیشتر برای کسانی مناسب هستند که از چهره هایی خشن و جدی بهره مند می باشند.

توجه به موقعیت های مکانی: یادتان باشد استفاده از یک نوع عینک آفتابی مردانه شاید برای هر موقعیت مکانی و زمانی مناسب باشد اما قطعا در القاء جذابیت های بصری شما نمی تواند ایده آل عمل کند! پس بهتر است چنانچه به جشن و یا مهمانی رسمی که خارج از محیط های خانگی برگزار می شود، دعوت شده اید؛ حتما از عینک های آفتابی کلاسیک استفاده نموده و در مهمانی های خودمانی از عینک های آفتابی فانتزی و جوانانه تری بهره گیری نمایید.

قیمت عینک آفتابی مردانه: عوامل زیادی بر روی قیمت یک عینک آفتابی مردانه تاثیر می گذارد و سبب می شود تا قیمت این محصولات از چند صد هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان نیز ادامه پیدا کند. منتها شما باید همیشه به فکر انجام یک خرید مقرون به صرفه باشید و خیلی وارد بازی قیمت ها نشوید. حواستان باشد یک عینک آفتابی مردانه خوب و با کیفیت، هم باید از میزان استحکام مناسبی برخوردار باشد و هم دارای وزن ناچیزی باشد تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

با توضیحات بالا در ادامه لیستی از چندین عینک آفتابی مردانه برتر و محبوب را برای شما آماده کرده ایم. با استفاده از این عینک های آفتابی، علاوه بر محافظت چشم در برابر اشعه های مضر خورشید، استایل شما چند درجه بهتر خواهد شد. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا