مردانه

معرفی انواع کفش طبی مردانه باکیفیت و زیبا

کفش های طبی هم برای کسانی که از مشکلات و بیماری های مخصوص پا رنج می برند، مناسب هستند و هم برای آن دسته از کسانی که به دنبال راهی برای جلوگیری از بروز بیماری در ناحیه پاهای خود می گردند، بسیار توصیه می شود. با اینکه هر بیماری باید متناسب با نوع بیماری خود از کفش های طبی استفاده نماید اما اغلب این کفش ها از خصوصیات مشترکی برخوردار هستند که برترمکس قصد دارد در این مقاله شما را با تعدادی از این نکات مهم در خصوص خرید کفش طبی مردانه آشنا نماید.

 

نکات مهم هنگام خرید کفش طبی مردانه

میزان استحکام کفش: از بدیهی ترین نکاتی که هنگام خرید کفش طبی مردانه باید به آن توجه داشته باشید، استحکام کفش مورد نظرتان است تا بتوانید به راحتی نیروی وارده به پاهای شما را چه در حالت حرکت و چه در حالت دو تقسیم نماید و پاهایتان را دچار خستگی نکند.

اندازه مناسب: یکی دیگر فاکتورهای مهم و حیاتی که هنگام خرید یک کفش طبی مردانه باید به آن توجه داشته باشید، اندازه آن می باشد. حواستان باشد چنانچه کفش شما تنگ باشد هم سبب عدم خونرسانی مناسب به پاهایتان می شود و هم میزان فشار وارده بر پاهایتان را دوچندان می کند و اگر هم کفش شما بیش از اندازه بزرگ و یا در اصطلاح گشاد باشد، پای شما در دراز مدت دچار ساییدگی های موضعی در نواحی مختلف خود خواهد شد. پس بهتر است همیشه به دنبال کفشی متناسب با اندازه پای خود باشید.

فضای جلویی کفش (پنجه): پنجه کفش طبی مردانه باید همچون اندازه کلی کفش، متناسب باشد و نه آنقدر تنگ باشد که سبب روی هم رفتن انگشتان پای شما شود و نه آخر گشاد باشد که نتواند به خوبی از انگشتانتان در برابر ضرب مقاومت بعمل آورد. بطور کلی پنجه کفش باید بگونه ای باشد که حدود ۱ سانتی متر از نوک انگشت شست شما تا جلوی کفشتان فاصله وجود داشته باشد.

اندازه پاشنه: از دیگر موارد مهمی که باید به هنگام استفاده از کفش های طبی زنانه و یا مردانه به آن توجه کنید، اندازه پاشنه می باشد. طبق گفته محققان عدم وجود پاشنه و یا پاشنه در اندازه های خیلی بزرگ تنها ضرر به پاهای افراد می رساند و بهترین کفش ها، محصولاتی هستند که از پاشنه هایی به ارتفاع ۱.۵ تا ۴ سانتی متر برخوردار باشند.

زبانه و یقه کفش: زبانه به قسمتی که زیر بند کفش قرار می گیرد، گفته می شود و یقه کفش نیز در حقیقت قسمتی از پوشش بیرونی کفش است که دور تا دور مُچ پای شما را در بر می گیرد. این قسمت ها از کفش مورد نظر شما باید حاوی بالشتک هایی نرم و پدهایی لطیف باشند تا مانع از وارد شدن فشار زیادی بر روی پوست پایتان شوند.

قیمت کفش طبی مردانه: با کمی جستجو در بازار می توانید متوجه این موضوع شوید که قیمت کفش طبی مردانه کاملا متنوع می باشد و با توجه به جنس، کیفیت، دوام و سایر مواردی از این دست قیمت آن ها مشخص می شود. البته فراموش نکنید که اصل اول در خرید یک کفش طبی مردانه، تناسب سایز آن با اندازه پای شما و همچنین وجود رویه ای با قابلیت تنفس پذیری بر روی آن است که سبب جلوگیری از تعرق پا و رشد باکتری ها و قارچ ها در پاهایتان می شود.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید کفش طبی مردانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع کفش طبی مردانه ارزان، با کیفیت و زیبا در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این کفش‌های طبی مردانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا