لوازم شخصی برقی

راهنمای خرید انواع مسواک برقی باکیفیت

تمیزی و سفیدی دندان ها همیشه از اهمیت بالایی برای ما برخوردار هستند و سبب افزایش اعتماد به نفس و همچنین زیبایی بیشتر چهره ما خصوصا به هنگام صحبت کردن و لبخند زدن می شوند. امروزه با اینکه راه های زیادی جهت حفظ سلامتی دندان ها از سوی محققان ارائه شده است اما همچنان این مسواک زدن و استفاده از یک مسواک مناسب و باکیفیت است که سبب جلوگیری از بیماری های مربوط به دهان و دندان برای ما انسان ها می شود. مسواک های برقی نیز برای راحتی در رسیدن به همین موضوع طراحی و تولید شده اند تا هر کسی بتواند با هر سن و سالی که دارد از آن ها استفاده کند و با مسواک زدن درست دندان های خود مطابق با تکنیک های صحیح انجام آن، دندان های به مراتب سالم تری داشته باشد. در ادامه این مطلب با برترمکس همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید مسواک برقی آشنا نماییم.

 

معرفی انواع مختلفی از مسواک های برقی

مسواک های برقی نیز همچون دیگر محصولات بهداشتی و شخصی از انواع مختلفی برخوردار می باشند تا هر کسی بتواند مطابق با نوع نیاز خود اقدام به خرید مناسب ترین مدل برای تمیزی دهان و دندان خود کند. پیش از معرفی انواع مختلفی از مسواک های برقی، باید بگوییم این نوع از محصولات بهداشتی در سه تیپ مختلف به بازار عرضه شده اند که عبارتند از: مسواک هایی که با باتری کار می کنند، مسواک هایی که با باتری های شارژی کار می کنند و مسواک هایی که بصورت مستقیم با برق شهری کار می کنند، می باشد. حال توجه شما را به انواع مختلفی از مسواک های برقی جلب می نماییم:

  • مسواک جهنده: این نوع از مسواک ها در کنار برخورداری از قدرت چرخشی خود از توانایی حرکت به سمت عقب و جلو نیز برخوردار هستند و می توان به کمک آن ها مطمئن شد که هیچ ذره غذایی در میان دندان ها باقی نمانده است.
  • مسواک چرخشی: این نوع از محصولات بهداشتی دهان و دندان دارای سری با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای هستند.
  • مسواک دو سره: این مدل از محصولات، پیشرفته ترین نوع مسواک ها هستند که از دو سری کاملا جدا و قابل تعویض برخوردارند. سری اول بصورت جا به جایی های افقی کار کرده و سری دوم بصورت لغزشی به لکه برداری دقیق از روی دندانهایتان می پردازد.
  • مسواک لغزشی: این مدل از مسواک ها فاقد قابلیت چرخش و جا به جایی هستند و تنها سری آن ها در جای خود شروع به لغزش می کند تا بتواند دندان هایتان را بصورت نقطه ای پاک و عاری از هرگونه لکه ای نماید.

 

نکات مهم هنگام خرید مسواک برقی

توجه به طراحی بدنه: اولین نکته ای که هنگام خرید مسواک برقی باید به آن توجه کنید، طراحی به کار رفته در ساخت بدنه محصول مورد نظرتان است. یادتان باشد خدف اصلی از خرید یک مسواک برقی، راحت کردن انجام مسواک زدن در طول شبانه روز است و اگر محصول مدنظر شما از طراحی مناسبی برخوردار نباشد، نه تنها برای شما فایده ای ندارد؛ بلکه ممکن است به کلی انگیزه مسواک زدن را هم از شما بگیرید.

میزان نگهداری شارژ محصول: نکته بعدی در خصوص توجه به میزان نگهداری شارژ از سوی مسواک الکتریکی شما است. پیشنهاد می کنیم چنانچه تمایل زیادی به انجام مسافرت های گوناگون در هر زمانی دارید، حتما مسواک برقی را خریداری کنید که بتواند برای مدت زمان بیشتری شارژ الکتریکی را در خود نگه دارد.

قابلیت تعویض سَری: مورد مهم دیگری که بهتر است در هنگام انتخاب و خرید مسواک برقی به آن توجه داشته باشید، وجود قابلیت تعویض سری های مختلف در کنار محصول شما است که سبب می شود بتوانید در صورت ارتودنسی کردن دندان ها و یا حتی دندان های کوچک فرزندتان، از سری های مختلفی که برای مسواکتان در نظر گرفته شده است،استفاده کنید.

تایمر محصول: از دیگر نکات مهم در خرید یک مسواک برقی مناسب، توجه وجود قابلیت زمانی یا همان تایمر مسواک است که سبب می شود شما مدت زمان هر بار مسواک زدن خود را بر روی ان مشخص کنید تا با اتمام زمان، مسواک هشداری به شما داده و شما را از زیاده روی در امر مسواک زدنتان که قطعا سبب خرابی دندان هایتان خواهد شد، مطلع سازد.

قیمت مسواک برقی: قیمت مسواک برقی نیز همچون دیگر لوازم بهداشتی بسته به قابلیت ها و همچنین برند تولید کننده آن دارد. با این وجود توصیه می کنیم به دلیل اهمیت کار با یک مسواک باکیفیت که در ارتباط مستقیمی با سلامت دهان و دندان هایمان می باشد، خساست به خرج نداده و همواره به دنبال بهترین این قبیل وسایل بهداشتی برای مصرف شخصی خودمان باشیم.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید مسواک برقی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چندین مسواک برقی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این مسواک‌های برقی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا