لوازم شخصی برقی

راهنمای خرید برس پاکسازی پوست باکیفیت

برس پاکسازی پوست از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی پرطرفدار نزد بانوان بحساب می آید که با زدودن آلودگی های پوستی سبب ایجاد طراوت و جوانی پوست آنان شده و حتی برخی از مدل های این نوع از برس ها نیز با قابلیت لایه برداری از روی پوست، پوستی کاملا صاف و شفاف را برایتان به ارمغان می آورند. امروزه این نوع از برس ها دارای تنوع بسیاری می باشند و به همین خاطر شاید بد نباشد تا هنگام خرید برس پاکسازی پوست به یکسری نکات و موارد مهم جهت تجربه کردن یک خرید خوب و هوشمند توجه داشته باشید که به شرح ذیل می باشند.

 

نکات مهم هنگام خرید برس پاکسازی پوست

انواع آن: پیش از اقدام به خرید برس پاکسازی پوست بهتر است بدانید که این نوع از محصولات آرایشی و بهداشتی از سه نوع: ساده، چرخشی و همچنین ویبره ای برخوردار هستند که به ترتیب با قیمتی هایی از کم تا زیاد به فروش می رسند. مدل ساده، چرخشی و همچنین ویبره ای این نوع از برس ها با باتری و یا برق کار می کنند. ناگفته نماند اگر به دنبال پاکسازی عمیق پوست خود هستید، توصیه می کنیم به فکر خرید برسِ های ویبره ای باشید که با ایجاد ضرباتی آرام سبب پاکسازی بیشتر پوستتان خواهند شد.

قابلیت تنظیم سرعت دستگاه: نکته دومی که باید به هنگام انتخاب و خرید یک برس پاکسازی پوست به آن توجه نمایید، امکان تنظیم سرعت عمل دستگاه می باشد. واقعیتش را بخواهید پوست صورت ما انسان ها از یک نوع ضخامت و لطافت برخوردار نیست و مثلا پوست نواحی دور چشم حساس تر از پوست قرار گرفته بر روی گونه های ما می باشد. به همین خاطر بهتر است جهت عدم آسیب رسانی به نواحی مختلف پوستمان حتما از دستگاهی برای پاکسازی لایه های رویین آن استفاده کنیم که دارای قابلیت تنظیم سرعت هستند.

انواع سَری: نکته مهم دیگری که باید حتما در خرید برس پاکسازی پوست به آن توجه کنید، داشتن سری های مختلف جهت پاکسازی پوست در نواحی مختلف صورت و بدن می باشد. البته خیلی لازم نیست نگران این موضوع باشید؛ زیرا جدیدا کمپانی های تولید کننده برای هر یک از محصولات تمیزکننده خود از چند سری مختلف با درصد زبری و نرمی گوناگون استفاده می کنند که قطعا سبب راحتی کار شما در حین استفاده از آن ها خواهد شد.

ضد آب بودن محصول: چنانچه برس پاکسازی پوست شما از خاصیت ضد آب بودن نیز برخوردار باشد، شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی در موقع حمام کردنتان از این وسیله استفاده نمایید. لازم به ذکر است عدم وجود خاصیت ضد آب بودن در دیگر برس های پاکسازی به معنی شستشو نکردن آنان نیست و بهتر است هر از چند گاهی سری و خود دستگاهتان را تمیز نمایید.

منبع انرژی: همانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی که مورد استفاده خانم ها قرار می گیرند، این نوع از برس های پاکسازی کننده پوست نیز جهت فعالیت خود نیاز به یک منبع تغذیه کننده دارند که در برخی از مدل ها انرژی مورد نیاز با اتصال مستقیم به برق شهری تامین می شود و در برخی دیگر از مدل ها، کمپانی های تولید کننده از باتری های معمولی و یا شارژی برای تامین انرژی دستگاه استفاده کرده اند.

قیمت برس پاکسازی پوست: قیمت برس پاکسازی پوست به دلیل تنوع مدل ها و وجود امکانات مختلف جانبی بر روی آنان کاملا متفاوت است و بدون هیچ تعارفی باید بگوییم خرید این نوع از وسایل تنها بسته به بودجه و مبلغی دارد که شما قصد هزینه کردن آن جهت خرید این نوع از محصولات زیبایی کننده را برای خود کرده اید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید برس پاکسازی پوست مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چندین برس پاکسازی پوست ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این برس‌های پاکسازی پوست از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا