لوازم خانگی برقی

معرفی برترین بخارشو موجود در بازار

نظافت منزل اولین اصل در خانه داری است. خانم های خانه دار همواره به نظافت منزل اهمیت می دهند و هرگونه کثیفی در هر جای خانه آنها را آزار می دهد. برای شستن بخش های مختلف خانه نیاز به ابزار متنوعی از قبیل: شامپوفرش، مبل شوی، سرامیک شوی و… دارید. اما اگر ما به شما پیشنهاد ساده تری بدهیم، نظرتان چیست؟ ما به شما بخارشوی را معرفی می کنیم. از این وسیله به عنوان ابزار همه کاره هم یاد می شود. با استفاده از بخارشو می توانید مبل ها، فرش ها، موکت، سرامیک، کفپوش پارکت و… را به راحتی شست و شو دهید و دیگر نیازی به وسایل خاصی برای شستن آنها نداشته باشید.

اما قبل از خرید بخارشو باید یکسری نکات را مدنظر قرار دهید، تا از انتخاب و خریدتان مطمئن باشید. برترمکس این نکات را به شما ارائه می کند. پس ادامه مطلب را بخوانید تا با این نکات آشنا شوید.

 

انواع بخارشو

  • تی بخارشوی: این مدل از بخارشوی ها شبیه جاروبرقی می باشند و دارای دسته بلندی هستند. مخزنی که در این بخارشوی تعبیه شده است یا به دسته وصل می شود و یا به طور جداگانه وظیفه اش را انجام می دهد. تی بخار شوی برای سطوحی مثل سنگ، سرامیک و پارکت مناسب است. در نتیجه به دلیل دسته بلند نمی تواند اجاق گاز، شیشه و پنجره ها را تمیز کند. اگر هدفتان از خرید بخارشوی تمیز کردن کف زمین است، خرید این مدل را پیشنهاد می کنیم.
  • بخارشوی دستی: این بخارشوی بسیار کوچک تر است. معمولا نسبت به مدل قبل سبک تر هستند و با استفاده از شارژ کردن باتری کار می کنند. این مدل قابلیت تمیز کردن شیشه، پنجره، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی و… دارد. تنها عیب این مدل مخزن کوچکش است که آب کمی در آن قرار می گیرد. پس اگر فقط می خواهید سطوحی که گفته شد را تمیز کنید، بخارشوی دستی بخرید.
  • بخارشوی چندمنظوره: همانطور که از نام این مدل مشخص است دارای سری های متنوع می باشد. سری بزرگ تر برای تمیز کردن کف زمین و سری کوچکتر برای نظافت سطوح کوچک. به عبارت دیگر، این مدل می تواند سطوح مختلف خانه را تمیز کند. فراموش نکنید این مدل مقداری فضا را اشغال می کند، چون دارای مخزن بزرگی است. فشار وارد شده به سطوح مختلف را به وسیله این مدل می توانید تنظیم کنید. این مدل معمولا قیمت بالایی هم دارد.
  • بخارشوی مکش دار: این مدل دو نوع مخزن برای آب تمیز و آب کثیف دارد. با استفاده از این بخارشوی دیگر نیازی به دستمال کشیدن بعد از انتهای کار ندارید. مکش موجود در این مدل، آب کثیفی که به وجود می آید را در مخزن جمع می نماید و سطح را کثیف نمی کند.
بخارشوی کنوود مدل SC850

بخارشوی کنوود مدل SC850

۱۰,۳۰۰,۰۰۰ ۹,۰۶۴,۰۰۰ تومان
  • مناسب برای شست‌و‌شوی: زمین ، شیشه ، دیوار
نمایش محصول

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بخارشو

  • قیمت: اولین فاکتور در خرید هر وسیله ای توجه به قیمت آن است‌. قیمت بخارشوی ها در بازار از ارزان شروع می شود تا گران. خرید هرکدام از آنها به میزان بودجه شما بستگی دارد.
  • ظرفیت: ظرفیت بخارشوی های موجود در بازار معمولا از ۳۰۰ میلی لیتر شروع می شود تا ۳ لیتر. اگر بخارشویی را خریداری کرده اید که ظرفیت کمی دارد، سعی کنید از نوعی باشد که بتوانید حین کار به آن آب اضافه کنید. پس هنگام خرید بخارشوی حتما به ظرفیت آن دقت نمایید.
  • قدرت: قدرت دستگاه نشان دهنده ی کیفیت و توانایی آن در تولید بخار است. هرچه قدرت بیشتر و بالاتر باشد، در زمان کمتری آب موجود در مخزن به بخار تبدیل خواهد شد. قدرت بخار شوی ها معمولا بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ است.
  • توان تولید بخار: واحد اندازه گیری این توان (فشار) بار است. هرچه عدد بار بالا رود، قدرت و توان تولید بخار هم بالا خواهد رفت. اگر برای مصارف خانگی، قصد تهیه بخارشوی را دارید، باید به دنبال خرید بخارشویی با توان بار ۳ تا ۵ باشید.
  • فشار بخار: نکته دیگر در هنگام خرید بخار شوی، فشار بخار است. هرچه قدرت فشار لخار بیشتر باشد، سطح مورد نظر، خیلی بهتر تمیز می شود. اگر قصد خرید مدل تی مانند را دارید، به سطح خروج بخاری که بر روی الیاف تی وجود دارد حتما دقت کنید.
  • ایمنی دستگاه: دستگاه بخارشوی باید به گونه ای باشد که هیچ گونه صدمه ای به فرد و سطح وارد نکند. فقط مراقب باشید بخار دستگاه له دستتان برخورد نکنه چون باعث ایجاد سوختگی های شدید می شود. دستگاه حتما باید دارای مخزن ضدانفجار، سوپاپ قفل شونده و قفل کودک باشد.
  • وزن دستگاه: هنگام خرید بخارشوی حتما آن را در دست بگیرید، در صورتی که با گرفتن آن راحت بودید، اقدام به خرید کنید. اگر متوجه شدید، سنگین است، مطمئن باشید موقع استفاده، خیلی زود خسته خواهید شد.
بخار شو تولیپس مدل SC-A690

بخار شو تولیپس مدل SC-A690

۳,۷۲۸,۸۹۰ ۳,۴۱۱,۵۲۰ تومان
  • مناسب برای شست‌و‌شوی: دیوار ، شیشه ، زمین
نمایش محصول
  • نحوه ی شست و شو: حتما به نحوه ی شست و شوی دستگاه دقت نمایید. شست و شوی کف زمین در دستگاه بخارشوی به دو صورت استفاده از حوله و مکش دستگاه انجام می شود. اگر فقط هدفتان تمیز کردن فرش، موکت و مبل است، مدل مکش دار را انتخاب نمایید.
  • میزان فضایی که اشغال می کند: اگر منزلتان بزرگ است و جای کافی برای نگهداری بخارشوی دارید، مدل چندمنظوره را خریداری نمایید. اگر هم فضای کافی ندارید، اقدام یه خرید مدل های دستی کنید.
  • جدا شدن لوله از بدنه: حتما به جدا شدن لوله از بدنه توجه داشته باشید. تا فضای کمتری را اشغال نماید.
  • داشتن گارانتی: حتما بخارشوی با ضمانت را خریداری کنید، تا در صورت خرابی، مطمئن شوید که دستگاه تعویض یا تعمیر می شود.
تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه بخارشو مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چندین مدل بخارشو ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این بخارشوها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا