لوازم آرایشی

معرفی و خرید انواع کرم پودر باکیفیت و اصل

کرم پودر از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی است که می تواند باعث زیباتر و جذاب تر شدن پوست شما شود. اگر تاکنون از کرم پودر استفاده کرده باشید، دانسته اید که اینگونه از لوازم های آرایشی در انواع و اقسام برندها و مدل ها در بازار موجود می باشد که البته هر کدامشان نیز از قابلیت های خاص و منحصر به فردی نیز برخوردار هستند. در ادامه این مطلب با برترمکس همراه باشید تا با نکات مهمی در خصوص خرید کرم پودرها آشنا شوید.

کرم پودر شون سری Smoothing Matt شماره S02 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر شون سری Smoothing Matt شماره S02 حجم ۳۰ میلی لیتر

۳۴۵,۹۰۰ ۲۹۲,۲۹۰ تومان
  • مشخصات ویژه: حاوی SPF
نمایش محصول

 

موارد مهم هنگام خرید کرم پودر

نور مناسب در محیط

همیشه حواستان باشد باید خرید لوازم آرایشی و مخصوصا کرم پودرها را در زیر نور مناسب انجام دهید. در حقیقت باید در هنگام خرید کرم پودر با هر برند و مدلی که هست، آن را در زیر نور مناسب؛ یعنی نه خیلی سفید و نه خیلی زرد امتحان کنید و از تاثیرپذیری آن بر روی پوست خود اطمینان حاصل نمایید. بهترین موقع برای خرید این نوع از لوازم آرایشی و بهداشتی، ظهر می باشد.

رنگ پوست

دومین موردی که باید پس از توجه به نور مناسب در محیط به آن دقت داشته باشید، رنگ پوست شما می باشد. رنگ پوست انسان ها بطور کلی به ۳ دسته: سرد، گرم و خنثی تقسیم می شود که برای هر یک از آنان یک تم رنگی از کرم پودرها مناسب استفاده قلمداد می شوند.

کرم پودر لاکچری کوین شماره 513 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۱۳ حجم ۳۰ میلی لیتر

۶۵۵,۰۰۰ تومان
  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
نمایش محصول

 

نوع پوست

نوع پوست شما نیز انتخاب و خرید کرم پودرتان می توان مهم تلقی شود! پوست انسان بطور کلی به ۴ دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: پوست های معمولی، پوست های خشک،‌ پوست های چرب و پوست های ترکیبی یا مختلط می باشند. برای هر یک از این نوع پوست ها همچون بخش قبلی، باید از یک نوع کرم پودر استفاده کرد که البته توصیه می کنیم پیش از اقدام جهت خرید یک لوازم آرایشی و زیبایی حتما با انجام آزمایشاتی کاملا ساده و منطقی در خانه، میزان شناخت خود از نوع پوستتان را افزایش دهید.

تناسب رنگی

از دیگر مواردی که البته غیر مستقیم در بخش های قبلی به آن اشاره نموده ایم، سازگاری رنگ کرم پودر انتخابی شما با رنگ پوستتان است که قطعا سبب جذابیت دو چندانی شما در پیش دوستان و سایر محیط های بیرون از منزل خواهد شد. برای انتخاب کرم پودر، بهتر است از تسترهایی که در داخل فروشگاه ها قرار داده شده اند استفاده کنید و مقداری از آن را بر روی پوست خود، قرار دهید تا از میزان سازگاری و یا ناسازگاری رنگ کرم پودر انتخابی تان با رنگ پوستتان اطلاع حاصل نمایید.

قیمت کرم پودر

موارد زیاد و حائز اهمیتی همچون نام و آوازه برند تولید کننده، مقدار موجود در بسته، نوع کرم پودرها که می تواند کرمی باشد یا فومی، خامه ای، بالشتی، سرمی، خمیری و غیره بر روی قیمت کرم پودر تاثیر می گذارد که البته با توجه به نقش مهم استفاده از اینگونه وسایل آرایشی و بهداشتی در زیبایی چهره شما، پیشنهاد می کنیم فقط و فقط به دنبال کرمی باشید که به لحاظ های گفته شده متناسب استفاده بر روی صورت شما باشد.

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt شماره M11 حجم 35 میلی لیتر

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt شماره M11 حجم ۳۵ میلی لیتر

۲۸۲,۷۰۰ ۲۲۵,۴۷۰ تومان

مشخصات

  • حجم
    ۳۵ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۱۱
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای رنگ پوست
    روشن
  • سایر توضیحات
    - ایجاد جلوه شاداب و یکنواخت - پوشش‌دهی مات مناسب - بسیار سبک - مناسب برای انواع پوست
نمایش محصول

 

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بهترین کرم پودر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین کرم پودر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را در برترمکس جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا