صوتی و تصویری

راهنمای خرید انواع پایه دیواری تلویزیون مقاوم و ارزان

خیلی خوب می شود اگر با کمی ذوق و سلیقه یک کدام از دیوارهای بخش نشیمن خانه خود و یا حتی اتاق کار و خوابتان را برای نصب یک تلویزیون بر روی آن مشخص نمایید و بواسطه پایه دیواری تلویزیون دستگاهتان را بر روی دیوار نصب کنید.
برای انتخاب و خرید پایه دیواری تلویزیون باید به یکسری نکات مهم و حائز اهمیت توجه نمایید که برای این منظور ما در ادامه این مطلب از برترمکس این موارد را برایتان توضیح خواهیم داد.

 

انواع پایه های دیواری TV

مدل ثابت

  • پایه دیواری تلویزیون ثابت ارزان ترین نوع از پایه های موجود در بازار است.
  • این مدل از پایه ها به هیچ عنوان دارای مزیت انعطافی و قابل چرخش نمی باشند.
  • صفحه نمایشگر تلویزیون های نصب شده بر روی این پایه دقیقا موازی با دیوار قرار می گیرد.
  • به همین خاطر اگر نمایشگر خانگی خود را در ارتفاعی مناسب از زمین بر وی دیوار نصب نکنید، در هنگام تماشای آن دچار مشکلاتی خواهید شد.

مدل چرخشی

  • نام دیگر این مدل از پایه های دیواری، بازویی می باشد.
  • این گونه از پایه ها همانند نام خود از قابلیت های خوبی برای چرخاندن صفحه نمایشگر برخوردار هستند.
  • می توان به کمک آن ها و انتخاب یک دیوار مناسب به راحتی زوایای قابل دید تلویزیون را مهیا نمود.

مدل منعطف

  • پایه دیواری منعطف که آن را متحرک نیز می نامند، گزینه های خوبی برای نصب تلویزیون بر روی دیوار هستند.
  • این نوع از پایه ها با وجود یک پیج و یا دکمه مخصوص امکان تنظیم شیب صفحه را برایتان مهیا می سازند.
  • با این کار در وهله اول شما می توانید حتی اگر TV خود را در ارتفاعی بالا نیز نصب کرده اید، خیلی راحت موفق به تماشای تصاویر آن شوید.
  • سپس خیلی آسان به درگاه های ارتباطی پشت تلویزیون خود دسترسی پیدا نمایید.
  • همچنین شیب دار کردن صفحه نمایشگر سبب کاهش بازتان نور خورشید و یا دیگر منابع نورانی موجود در محیط به صفحه نمایشگر تلویزیون شما نیز خواهد شد..

 

نکات مهم هنگام خرید پایه دیواری تلویزیون

انتخاب نوع

اولین نکته در خصوص خرید پایه دیواری تلویزیون توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در بخش قبلی از همین مطلب شما را با انواع مختلفی از این براکت های دیواری آشنا کردیم و حال دیگر انتخاب از میان آنان بسته به میزان بودجه و نظر خود شما خریداران عزیز دارد.

یادتان باشد در جایی که دیوار مناسب برای نصب تلویزیون بر روی آن وجود ندارد، به هیچ عنوان نباید از دیوارهای کاذب برای این منظور استفاده کنید؛ بهترین گزینه برای چنین مکان‌هایی استفاده از پایه های سقفی برای نصب مستحکم تلویزیون می باشد.

تناسب با اندازه تلویزیون

نکته دوم در انتخاب پایه دیواری تلویزیون توجه به تناسب آن با سایز تلویزیون شما است که برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما با مطالعه بخش راهنمای خرید پایه از مناسب بودن آن برای نصب تلویزیون چند اینچی خود اطمینان حاصل نمایید.

جنس پایه

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید پایه دیواری تلویزیون توجه به جنس آن می باشد که برای این منظور شما در بازار می توانید با پایه هایی فلزی، آهنی و همچنین استیل مواجه شوید. انتخاب در این خصوص بیشتر بسته به وزن تلویزیون و اندازه آن برایتان دارد.

حداکثر تحمل وزن

از توجه داشتن به حداکثر وزنی که پایه انتخابی تان می تواند متحمل آن شود نیز غافل نشوید! برای این منظور بهتر است با توجه به وزن کل تلویزیون خود وارد عمل شده و سعی کنید پایه ای را خریداری نمایید که حتی بیش از وزن نمایشگر خانگی شما را می تواند تحمل نماید.

قیمت پایه دیواری تلویزیون

در این مطلب ما هر آنچه که بر روی قیمت پایه دیواری تلویزیون موثر است را برایتان توضیح دادیم و حال دیگر این شما هستید که باید متناسب با میزان بودجه و صد البته مشخصاتی همچون وزن و اندازه نمایشگر خانگی خود اقدام به خرید یک براکت دیواری مستحکم و قابل اطمینان برای خود باشید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید پایه دیواری تلویزیون توجه شما را به انواع برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این پایه های دیواری از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا