صوتی و تصویری

معرفی و خرید انواع میز تلویزیون زیبا و باکیفیت

میز تلویزیون یکی از اصلی ترین بخش های موجود در دکوراسیون تک تک خانه های ما بحساب می آید که خوشبختانه یا متاسفانه امروزه در مدل های متنوعی نیز طراحی و به بازار عرضه شده است. خرید میز تلویزیون با وجود مدل های مشابه فراوانی که در هر فروشگاهی به راحتی می توانید با تعدادی از آن ها مواجه شوید، کمی سخت و دشوار شده است و به همین خاطر برترمکس قصد دارد تا در این مطلب شما را با راهنمای خرید میز تلویزیون قدری بیشتر آشنا نماید.

 

نکات مهم هنگام خرید میز تلویزیون

اندازه: اولین نکته ای که هنگام خرید یک میز تلویزیون باید به آن توجه داشته باشید، اندازه آن است. اندازه این میز باید کاملا متناسب با سایز TV شما باشد و نسبت به فضایی هم که در آن قرار داده می شود، کاملا به لحاظ ابعادی مناسب جلوه کند. بد نیست بدانید اصولا میز تلویزیونی مناسب است که از هر طرف، حدودا ۱۰ سانتی متر اضافه تر طراحی شده باشد. لازم به ذکر است، چنین میزی استاندارد بحساب می آید.

ارتفاع: میزان بلندی یا همان ارتفاع یک میز مخصوص TV نیز از دیگر فاکتورهای مهمی است که باید به آن توجه کنید. برای تعیین ارتفاع میز ابتدا باید محل قرارگیری آن و سپس گذاشتن تلویزیون بر روی آن را فرض کنید؛ حال باید به سراغ پیدا کردن درست ترین زاویه دید خود از روی مبلمان نشیمن و یا نقطه ای که در آن هستید، نسبت به نمایشگر خانگی تان بروید.

مدل میز: همانطور که در مقدمه این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، امروزه میزهای تلویزیون در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند. از جمله این مدل ها می توان به: مدل جلوباز (قفسه ای)، مدل کشویی، مدل مدرن، مدل کلاسیک و غیره اشاره نمود. فراموش نکنید که انتخاب مدل در بین هزاران نوع میز تلویزیون، یک امر کاملا سلیقه ای بوده و تنها بسته به نظر شما خواهد داشت؛ اما از طرفی فراموش نکنید که میز تلویزیون نیز بخشی از وسایل خانگی شما بحساب می آید و چه بهتر که نوع مدل و رنگ آن با سایر وسایل دکوری و خانگی مورد استفاده شما نیز هماهنگ جلوه دهد.

جنس: میزهای مخصوص TV عموما یا از جنس چوب MDF ساخته می شوند و یا از شیشه و فلز که البته مواردی هم در بازار موجود می باشند که برای ساخت آن ها از تمامی این مصالح استفاده شده است. جنس یک میز TV به دلیل قرارگرفتن تلویزیون بر روی آن باید قابل اطمینان باشد و از استحکام مطلوبی نیز برخوردار باشد؛ چرا که علاوه بر وزن تلویزیونت، گاه ممکن است شما بخواهید از سایر وسایل دکوری همچون گلدان بر روی آن نیز استفاده کنید و یا حتی در صورت داشتن چند کشو از این فضای ایجاد شده نیز نهایت استفاده را ببرید.

رنگ: انتخاب رنگ درست مثل انتخاب مدل میز تلویزیون است. رنگ های متعددی در بازار بر روی این نوع از میزها زده می شوند که باز این شما هستید که باید انتخاب کنید و یک رنگ مناسب که سبب ایجاد یک هارمونی چشم نواز در منزلتان شود را برای میز TV خودتان نیز انتخاب نمایید.  فراموش نکنید رنگ کالای انتخابی شما از اهمیت بالایی به جهت دیزاین فضای داخلی تان برخوردار خواهد بود؛ پس لطفا در انتخاب رنگ نهایت دقت خود را داشته باشید.

قیمت میز تلویزیون: عوامل مختلفی می تواند بر روی قیمت میز تلویزیون تاثیرگذار باشد؛ مثلا تعداد کشوها، جنس کالا، نوع کالا و اینکه جای نگهداری از باندها، گیرنده ها،‌سیستم های پخش و غیره را دارد یا نه و کلی موارد دیگر از این دست است که باعث می شود قیمت یک میز مخصوص TV کم و یا گران تمام شود. دوستان عزیز توجه داشته باشید، میز تلویزیون از جمله محصولاتی است که باید متناسب با بودجه خود اقدام به خرید آن نماییم.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید میز تلویزیون آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ میز تلویزیون ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این میز تلویزیون ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا