دکوراسیون

معرفی انواع آینه دکوراتیو شیک و بادوام

امروزه استفاده از آینه های دکوری برای طراحی و تزئین فضای داخلی خانه ها بسیار رایج شده است و به همین خاطر می توان با انواع و اقسام مختلفی از آن ها در فروشگاه های گوناگون مواجه شد. جالب است بدانید عده زیادی از طراحان داخلی همیشه معتقدند که ما هیچوقت به اندازه کافی در خانه هایمان آینه نداریم و به همین خاطر می باشد که مدت زمانی است استفاده از این نوع آینه ها؛ یعنی آینه های دکوراتیوی در بین خانواده های ایرانی رایج شده است که ما در این مطلب از سایت برترمکس قصد ارائه اطلاعاتی مهم در خصوص خرید آینه های دکوری و همچنین قیمت آینه های دکوراتیو برایتان ارائه کرده ایم.

 

نکات مهم هنگام خرید آینه دکوری

شکل:

اولین نکته ای که باید به هنگام خرید آینه دکوراتیوی و استفاده از آن در محیطی مورد نظرتان خیلی خوب به آن توجه نمایید، شکل ظاهری محصول مورد نظرتان فارغ از بحث قیمت و کیفیت آن است. آینه های دکوری امروزه در انواع و اقسام شکل های گوناگون طراحی، تولید و در بازار موجود می باشند و این شما هستید که بایستی با توجه به بزرگی و یا کوچکی فضایی که قصد استفاده از آینه های مورد نظرتان را در آن کرده اید، به انتخاب یکی از مدل های مختلف این نوع از آینه های دکوراتیوی بپردازید.

قابلیت نصب:

بد نیست بدانید که اغلب آینه های دکوری یا همان آینه های دکوراتیوی از چند تکه تشکیل می شوند و در حقیقت ایجاد خلاقیت در نصب هر کدام از این تکه ها بر روی دیوارِ فضای مورد نظر شما است که سبب زیبایی و مزین نشان دادن آن نقطه از منزل و یا دفتر محل کارتان خواهد شد. برخی از این آینه ها را بایستی با میخ به دیوار محکم کنید و برخی دیگر از نوعی چسب مکم کننده در پوشش بیرونی خود برخوردار هستند که تنها کافی است، روکش چسبی آن را بردارید و سپس جهت نصب آن بر روی دیوار دقت نمایید.

اندازه:

آینه چه کاربرد تزئینی داشته باشد و چه نداشته باشد، یک شئ مهم در خانه هر انسانی است که بایستی اندازه آن مناسب با فضای قرارگیری اش در نظر گرفته شود؛ مثلا خرید آینه های دکوری چند قسمتی که بصورت افقی و یا عمومی می توان از آنان به شکل تمام قد استفاده کرد، برای اتاق ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب تلقی می شود

قیمت:

قیمت آینه های دکوراتیوی در بازار مختلف است و با توجه به نوع کیفیت محصول، نحوه نصب، تعداد آینه ها و دیگر موارد مربوطه قیمت نهایی این اشیاء زینتی مشخص می شود. دوستان عزیز توجه نمایید که شما به عنوان یک خریدار از حق طبیعی گشتن به دنبال بهترین و با کیفیت ترین محصولات ممکنه در کنار یک قیمت منطقی برخوردار هستید و بهتر است پیش از اقدام جهت خرید یک آینه دکوری برای دیزاین بخشی از خانه و یا محل کارتان، کمی به نوع و چگونگی نیازتان در خصوص استفاده از این نوع آینه ها بپردازید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید آینه دکوراتیو مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع آینه زیبا، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این آینه ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا