لوازم شخصی برقی

راهنمای خرید ریش تراش باکیفیت و پرفروش در بازار

شاید فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مملو از پیشنهاداتی متنوع به عنوان هدیه برای خانوم‌ها باشد،‌ اما متاسفانه این مسئله را نمی‌توان به آقایان تعمیم داد. در واقع،‌ گزینه‌های پیش رو برای آن‌ها صرفا به ریش تراش ، لباس زیر و ساعت محدود می‌شود. ولی خرید همین گزینه‌های محدود هم کار ساده‌ای نبوده‌ و گاهی پیچیده‌تر از خرید هدیه برای خانم‌ها می‌شود. بنابراین،‌ در این مطلب از برترمکس تصمیم گرفتیم که یکی از محبوب‌ترین  لوازم شخصی مردانه یعنی ماشین اصلاح صورت را مورد بررسی قرار داده و نکات مهمی که هر خریدار باید از آن‌ها آگاه باشد را به شما ارائه دهیم.

 

چرخش یا نوسان

ماشین ریش تراش یکی از ابداعات قدیمی است که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و کاربرد بسیار بالایی نیز دارد. اما نمونه‌های امروزی این محصول دارای تنوع بسیار بالایی بوده و همین مسئله ممکن است موجب سردرگمی خریداران شود. به عنوان مثال،‌ ماشین‌های اصلاح صورت فعلی به دو دسته چرخشی و نوسانی تقسیم شده و هر یک ویژگی‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌کنند.

ماشین‌های چرخشی عموما سه تیغه مجزا داشته و موهای صورت را با حرکات چرخشی آن‌ها اصلاح می‌کنند. این در حالی است که نمونه‌های نوسانی غالبا تا پنج تیغه را در ساختار خود جا داده و از حرکات لرزشی آن‌ها به عنوان عامل اصلی کوتاه کردن مو استفاده می‌کنند.

 

تیغه‌ها را باید شناخت

همان‌طور که می‌دانید، بازار فعلی مملو از محصولات متنوع بوده و هر شرکت مدعی بهره‌گیری از تکنولوژی خاص در تولید تیغه‌های استفاده شده در ماشین‌های ریش تراش خود است. اما شما به عنوان خریدار باید اندک اطلاعاتی در رابطه با انواع تیغه‌ها داشته و در انتخاب گزینه مناسب خود، بر همین اساس عمل کنید.

به عنوان مثال، برخی از تیغه‌ها دارای سوراخ‌های ریزی روی سطح خود هستند تا موهای صورت را به داخل هدایت کرده و راحت‌تر کوتاه‌شان کنند. ولی عده‌ای دیگر از تولیدکنندگان، تیغه‌های دو لبه و یا تیز شده با تکنیک‌های فناوری نانو را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند.

اما به هر حال،‌ انتخاب این‌که کدام یک مناسب شماست، به نوع پوست و موهای صورت شما بستگی دارد. پس بهتر است بدن‌تان را خوب شناخته با با توجه به نیازهای آن، خرید خود را انجام دهید.

 

ماشین اصلاح صورت نباید خشک باشد

قسمتی که تیغه این ماشین را شامل می‌شود، باید انعطاف پذیری مناسبی داشته باشد. در غیر این صورت، اصلاح بخش‌هایی مثل کناره‌های صورت و گردن به امری دشوار تبدیل شده و نتیجه حاصله اصلا رضایت‌بخش نخواهد بود. بنابراین، در هنگام خرید این محصول نمونه‌های که انعطاف پذیری بالا و تیغه‌های قابل چرخش دارند را در اولویت سبد خریدتان قرار دهید.

 

صورت شما می‌تواند خشک بودن را پس بزند

بعضی از ریش تراش‌ها ضد آب بوده و می‌توانند در شرایط خیس و مرطوب نیز موها را اصلاح کنند. اما اغلب محصولات موجود در بازار صرفا در برابر رطوبت مقاوم بوده و در صورت تماس مستقیم با آب دچار اختلال می‌شوند.

پس به خاطر داشته باشید که نحوه استفاده شما از ماشین ریش تراش نیز می‌تواند فاکتوری مهم در خریدتان باشد. به عنوان مثال، اگر پوست حساسی داشته و نمی‌توانید در حالت خشک موهایتان را اصلاح کنید، بهتر است نمونه‌های ضد آب را مد نظر قرار دهید. ولی اگر این مسئله اهمیت چندانی برایتان ندارد، نمونه‌های معمولی مناسب‌تر بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه‌تر خواهند بود.

 

به فکر تامین انرژی هم باشید

جای تعجب نیست که تولیدکنندگان ماشین‌های اصلاح صورت امروزی نیز از تکنولوژی‌های تامین انرژی بی‌بهره نمانده و روش‌های متنوعی برای برق رسانی به محصولات خود استفاده می‌کنند. ولی این مسئله را دست کم نگیرید؛ چرا که همین نکته، قیمت و کیفیت محصول نهایی را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به عنوان مثال، اگر شما با موارد کلاسیک مشکلی نداشته و محصولاتی که به برق مستقیم (با کابل) احتیاج دارند انتخاب کنید، قدرت بیشتری نسیب‌تان شده و هزینه کمتری نیز می‌پردازید. ولی از طرفی به پریز برق وابسته شده و در هر مکان و زمانی قادر به اصلاح صورت خود نخواهید بود.

از طرفی دیگر،‌ اگر نمونه‌های باطری‌دار را انتخاب کنید، محدودیت مکانی و زمانی برطرف شده و هر وقت که تمایل داشته باشید قادر به اصلاح موهای‌تان خواهید بود. ولی در این صورت، باید قیمت خرید باطری‌های جدید و یا پرداخت هزینه بیشتر برای داشتن باطری‌های قابل شارژ را هم به جان بخرید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید ریش تراش توجه شما را به انواع برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این ریش تراش ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا