لوازم خانگی برقی

راهنمای خرید توستر بادوام و ارزان

هیچ چیز بهتر و دوست داشتنی تر از میل کردن یک وعده صبحانه با نان تازه نیست اما خوب وقتی امکان خرید نان تازه در صبح های زود از آدم سلب می شود، بهترین گزینه داغ کردن آن پیش از رفتن به پای میز صبحانه می باشد. برای این مهم راه ها و روش های مختلفی را می توان یافت که بی شک خرید توستر یکی از بهترین آنان است. جهت انتخاب یک برشته کُن باکیفیت با ما در ادامه این مطلب از برترمکس همراه شوید.

 

نکات مهم هنگام خرید توستر

تعداد خروجی ها

اولین نکته در خصوص خرید توستر توجه به تعداد خروجی یا همان جایگاه قرار گیری نان در دستگاه می باشد که یا می تواند بصورت تکی و یا دو تایی و همچنین چهارتایی باشد. انتخاب در این خصوص بسته به تعداد نفرات اعضای خانواده و همچنین فضای لازم جهت استفاده از دستگاه برایتان خواهد داشت.

سبک بودن محصول

مورد دوم در انتخاب توستر مربوط به سبکی وزن آن می شود. یادتان باشد با خرید توستر شما عزیزان قطعا روزی یکبار را از آن استفاده خواهید کرد؛ پس بهتر است تا جایی که امکان دارد وزن دستگاهتان سبک باشد. البته فراموش نکنید که سبکی بیش از حد دستگاه های برقی نیز خود می تواند نشانی از عدم وجود کیفیت لازم در ساختار آن ها باشد.

اندازه جایگاه نان

به اندازه جایگاهی که بر روی دستگاهتان تعبیه شده است نیز توجه لازم را داشته باشید. با داشتن یک عرض مناسب در این قسمت از دستگاهتان شما می توانید از آن جهت گرم و برشته کردن انواع و اقسام نان های سنتی استفاده نمایید.

خاموشی اتوماتیک

از دیگر نکات مهم در خصوص انتخاب و خرید توستر توجه به آپشن خاموش شدن خودکار دستگاه می باشد. با وجود این قابلیت دیگر نیازی نیست نگران روشن ماندن دستگاه و حتی بروز حوادثی همچون جرقه و آتش سوزی با بالا رفتن دمای داخلی دستگاه خود شوید؛ زیرا دستگاه به محض تمام کردن کار خود صورت اتوماتیک خاموش می شود.

امکان تنظیم دما

یکی از جدی ترین ویژگی های بارز یک توستر خوب برخوردار آن از قابلیت تنظیم دما می باشد. در حقیقت توستری که از این امکان برخوردار باشد شما را در تعیین میزان گرم شدن و برشته کردن نان مورد علاقه تان همراهی خواهد نمود.

طول سیم برق دستگاه

از دیگر نکات حائز اهمیت در انتخاب یک برشته کُن مناسب و باکیفیت توجه به طول سیم برق دستگاه است. این مهم برای کسانی که ترجیح می دهند تا از توستر خود بر سر میز صبحانه شان استفاده کنند، بسیار بیشتر اهمیت پیدا خواهد کرد.

موارد جانبی محصول

اینکه دستگاه توستر شما از قابلیت های جانبی جذابی همچون: سهولت در استفاده، قابلیت تُست یکسان، برخورداری از سینی مخصوص جمع آوری خُرده نان ها به هنگام برشته شدن، یخ زدایی، قابلیت شستشوی آسان و همچنین ظاهر جذاب دستگاه که بصورت مستقیم از سوی شما خریداران گرامی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله نکات مهم در این خصوص است.

قیمت توستر

قیمت توستر با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق به انضمام نام و برند تولید کننده دستگاه تعیین می شود. با این حال یادتان باشد شما لایق بهترین ها با هر مقداری پولی که برای خرید خود کنار گذاشته اید، هستید و به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای رضایت هرچه بیشتر خود از خریدی که انجام داده اید تنها به سراغ فروشگاه های معتبر بروید.

 

راهنمای نگهداری از توستر

  • همواره پیش از روشن کردن دستگاه به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای کار با آن بپردازید.
  • از قرار دادن توستر خود در محیط های بیش از اندازه گرم و همچنین مرطوب که اماکن ایجاد خطر را برایتان دارد، اجتناب نمایید.
  • همواره اجازه دهید که توستر به خوبی سرد شود و سپس آن را جا به جا نمایید.
  • هیچوقت توستر چسبیده شده به دیوار را روشن نکنید و حداقل فضایی ۱۰ سانتی متری میان دستگاه با دیوار پشت آن را ایجاد کنید.
  • برای شستشو و تمیز کردن دستگاه از مواد شوینده سبک استفاده کنید و حواستان باشد که این مواد به داخل جایگاه نان تعبیه شده بر روی بدنه توستر وارد نشود.
در ادامه این مطلب از راهنمای خرید توستر توجه شما را به انواع برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این توسترها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا