لوازم خانگی برقی

راهنمای خرید ترازوی آشپزخانه دقیق و باکیفیت

امروزه در آشپزخانه ها از وسایل مختلف و متنوعی استفاده می شود که ترازوی آشپزخانه نیز یکی از همین موارد است. ترازوهای آشپزخانه بطور کلی و فارغ از برندها و قیمت های مختلفی که دارند به ۲ دسته ترازوی های عقربه ای و همچنین ترازوهای دیجیتالی تقسیم می شوند که اگر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید، می توانید با موارد مهمی که قطعا در هنگام خرید یک ترازوی آشپزخانه مناسب به کارتان می آید، آشنا شوید.

 

نکات مهم هنگام خرید ترازوی آشپزخانه

نوع ترازو: پیش از اقدام برای خرید یک ترازوی آشپزخانه، توصیه می کنیم نوع آن را برای خود مشخص کنید! ترازوی های عقربه ای یا همان ترازوهای معمولی از جمله وسایل آشپزخانه بشمار می روند که بدون هیچگونه نیازی به باطری و برق شهری کار خود را به بهترین نحوه ممکنه انجام می دهد ولی خوب ترازوی های دیجیتال نیز که از صفحات نمایشگری جذابی برخوردار هستند و معمولا با باطری نیز کار می کنند، می توانند هم در اندازه گیری دقیق تر متریال های غذای تان بسیار کارآمد باشند و هم با برخورداری از دیگر قابلیت هایشان همچون آلازم زمانی و همچنین قابلیت صفر شدن خود حسابی به پخت و پز شما کمک نمایند.

دقت اندازه گیری: در هنگام خرید ترازوی آشپزخانه همیشه حواستان باشد که این محصول باید از قدرت اندازه گیری بالا و همچنین عدم ایجاد خطا در اندازه گیری وزن محصولات غذایی برخوردار باشد؛ به همین خاطر همیشه یادتان باشد که از فروشنده باید در خصوص دقت اندازه گیری این نوع از ترازوی خانگی سوال کنید و از میزان خطای محصول مورد نظرتان نیز اطمینان حاصل نمایید.

سطح محصول: از دیگر موارد مهمی که حتما باید در هنگام خرید یک ترازوی این چنینی به آن توجه داشته باشید، وجود سطح مناسب بر روی قسمت اندازه گیری ترازوها می باشد که سبب گذاشتن و برداشتن راحت تر مواد غذایی بر روی آن می گردد و در نهایت عدد به مراتب دقیق تری را در خصوص وزن موادی که بر روی آن گذاشته شده است را به شما نمایش میدهد. لازم به ذکر است در بازار کنونی ایران ترازوهای آشپزخانه ای مختلفی وجود دارند که حتی از ظرف نگهدارنده مخصوصی نیز بر روی خود برخوردار هستند و می توان با بهره گیری از این ظرف ها، بدون کثیف شدن ترازوی خود وزن مواد غذایی تر و مرطوب را نیز مشخص کنید.

نمایش واضح اعداد: یادتان باشد شما باید اعداد نوشته شده بر روی ترازوی خود را چه عقربه ای باشد و چه دیجیتالی به راحتی و بدون فشار آوردن به چشم هایتان، بخوانید! پس ترجیحا به سراغ ترازوهایی بروید که یا صفحه عقربه ای آن با درجات بزرگ مشخص شده است و یا اعداد دیجیتالی به نمایش در آمده در آن را بزرگ جلوه می دهد.

قیمت ترازوی آشپزخانه: قیمت یک ترازوی آشپزخانه با در نظر گرفتن فاکنورهای متعددی همچون: نام برند تولید کنننده، دقت اندازه گیری، حجم و شکل ظاهری، نوع دیجیتالی و یا عقربه ای بودن و غیره تعیین می شود و بهتر است همیشه برای خرید ترازوی آشپزخانه با توجه به اینکه باید همیشه در دسترس و بر روی کانترهای آشپزخانه قرار داشته باشد، قدری هم به شکل و طراحی آن توجه نمایید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید ترازوی آشپزخانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چند ترازوی آشپزخانه ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این ترازو ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا