لوازم خانگی برقی

بهترین مدل های سماور برقی باکیفیت و زیبا

خیلی حیف است اگر از عاشقان بهترین نوشیدنی گرم جهان؛ یعنی چای باشید و در خانه و یا محیط کاری خود از یک سماور که همیشه شما را به مُراد دلتان که یک چایی دلچسب و گوارا باشد، استفاده نکنید! سماورها بطور کلی به دو دسته برقی و گازی تقسیم می شوند که با اجازه شما عزیزان، برترمکس در این مقاله از خود تنها قصد پرداختن به اساسی ترین نکات ممکن در خصوص خرید سماور برقی را کرده است و می خواهد شما را با این قبیل موارد بیش از پیش آشنا نماید.

 

نکات مهم هنگام خرید سماور برقی

جنس بدنه: اولین نکته ای که هنگام خرید سماور برقی باید به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه محصول مورد نظرتان است. سماورها اصولا از اجناسی نظیر: نیکل، نقره، برنج و همچنین استیل ساخته می شوند که با اختلاف بسیار فاحشی این سماورهای استیل هستند که در صدر فهرست فروش سماورها قرار می گیرند و همیشه در بازار از مشتریان پروپاقرصی نیز برخوردار بوده اند. لازم به ذکر است امروزه برخی از تولید کنندگان برای سماورهای برقی خود از جنس استیل با رنگ های مختلف استفاده می کنند که این مورد اغلب سبب سردرگمی شما خریداران گرامی خواهد شد.

جنس دسته ها: مورد بعدی که بهتر است در هنگام انتخاب و خرید سماور برقی به آن توجه کنید، جنس دسته های به کار رفته در محصول مدنظر شما می باشد. بهتر است همیشه از خرید سماورهایی با دسته های پلاستیکی خودداری کرده و صرفا به دنبال محصولاتی با دسته های چوبی و یا اصلا همگن با جنس بدنه سماور خود باشید؛ زیرا با اینکه پلاستیک به کار رفته در طراحی دسته های سماورتان از قابلیت نسوز بودن برخوردار هستند، اما بارها رویت شده که در اثر گذر زمان مقاومت خود را از دست داده و با سوخته شدن خود سبب زشت شدن ظاهر سماور شده اند.

ظرفیت محصول: از دیگر مواردی که باید به هنگام خرید سماورهای برقی به آن توجه شود، ظرفیت آن ها است. ظرفیت یک سماور بسته به تعداد نفرات اعضای خانواده و همچنین میزان میل و رغبت آن ها به میل کردن چای در طول شبانه روز است. به همین خاطر توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید یک سماور، حتما از نوع و حجم نیازتان اطمینان حاصل نمایید و بعد به دنبال یک سماور با ظرفیت کم و یا زیاد بروید.

برچسب انرژی: برچسب انرژی از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید یک سماور برقی مناسب باید به آن توجه داشته باشید! با توجه به اوضاع نه چندان مناسب برق کشور عزیزمان ایران، پیشنهاد می کنیم اگر قرار است سماور شما پیوسته در طول شبانه روز کار کند و برایتان همیشه آب جوش و چای گرم را به همراه داشته باشد به سراغ محصولاتی با برچسب انرژی مکم مصرف بروید تا سر ماه نیز با یک مبلغ هنگفت بر روی قبض برق خود مواجه نشوید.

سیستم قطع کننده خودکار: این سیستم در واقع یک امکان مازاد بر روی سماور برقی مدنظر شما خواهد بود و سبب می شود تا هنگام نوسان جریان برق و یا افزایش دمای دستگاه به هر دلیلی، بصورت کاملا خودکار و اتوماتیک دستگاه شما قطع و جریان الکتریسیته در آن متوقف شود تا خدایی ناکرده خطراتی نظیر: برق گرفتگی و یا حتی آتش‌سوزی جان شما و اعضای خانواده تان را تهدید نکند.

قیمت سماور برقی: عوامل مختلفی بر روی قیمت سماور برقی تاثیر می گذارد که شاید برند، ظرفیت، جنس بدنه و همچنین سیستم های جانبی نظیر ترموستات هیدرولیکی و یا سیستم قطع کننده خودکار و غیره از مهمترین این عوامل بحساب آورده شوند؛ با این حال به شما خریداران عزیز توصیه می کنیم همیشه در خرید وسایل برقی به برچسب انرژی و همچنین نشان استاندارد آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید به یک محصول باکیفیت دست پیدا نمایید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید سماور برقی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع سماور برقی ارزان، باکیفیت و زیبا در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این سماورهای برقی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا