لوازم خانگی برقی

معرفی و خرید چرخ خیاطی پرفروش بهمراه قیمت

چرخ خیاطی یکی از وسایل رایج در هر خانه ایرانی است که به کمک آن می توان انواع و اقسام دوخت و دوزهای گوناگون را بدون هیچ مشکل و نقصی انجام داد. هنر خیاطی از دیرباز به عنوان یک هنر تمام عیار خصوصا برای بانوان بحساب می آمده است و هنوز نیز بسیاری از مردم بعد از خرید این نوع از دستگاه های دوزنده، شروع به انجام کارهای شخصی و یا درآمدزایی برای خود می کنند. پس چنانچه قصد خرید یک دستگاه چرخ خیاطی را کرده اید، در ادامه این مقاله با برترمکس همراه شوید تا شما را با کسری نکات مهم برای خرید آن آشنا نماییم.

 

نکات مهم هنگام خرید چرخ خیاطی

تعیین نوع نیازتان

اولین گام برای انتخاب و خرید یک چرخ خیاطی، تعیین نوع نیاز شما می باشد. در واقع شما باید مشخص کنید که آیا به دنبال یک چرخ خیاطی صنعتی برای انجام دوخت و دوزهای کارگاهی هستید و یا اینکه به دنبال داشتن یک محصول مناسب و نُقلی برای انجام امور خیاطی در خانه می گردید؟! پاسخ به این سوال بیشترین کمک را جهت خرید این دستگاه های دوزنده به شما خواهد کرد.

چرخ خیاطی ژانومه مدل JH 1412

چرخ خیاطی ژانومه مدل JH 1412

  • قابلیت دوخت: ساده ، زیگزاگ ، گلدوزی ، تیکه دوزی ، پارچه های ضخیم ، پارچه های نازک ، زیپ ، دکمه و جا دکمه ، پس دوزی
  • امکانات چرخ خیاطی: سوزن نخ کن
نمایش محصول

 

میزان صدای دستگاه

همیشه یادتان باشد چرخ های خیاطی صنعتی به دلیل قدرت بالای خود و داشتن دینام از صدای بسیار زیادی برخوردار هستند و دستگاه های خانگی نیز به دلیل ظرافت قطعاتی که در آن ها به کار رفته است، از میزان صدایی به مراتب کمتر برخوردار هستند. به همین خاطر توجه به این ۲ نوع کاربری در خرید یک چرخ خیاطی خوب و باکیفیت بسیار اهمیت دارد.

قابلیت انجام انواع دوخت

بعضی از چرخ های خیاطی با قابلیت های متعددی در جهت انجام انواع دوخت ها طراحی و تولید شده اند و برخی دیگر تنها قادر به انجام چند نوع ساده از دوخت های پارچه ای می باشند! اگر شما یک خیاط مبتدی هستید، باید بدانید که کار شما با خرید یک چرخ ساده نیز انجام خواهد شد ولی اگر از زُمره خیاط های حرفه ای هستید و یا می خواهید حرفه ای باشید؛ باید به سراغ خرید دستگاه هایی بروید که بتواند انواع دوخت و دوزها را بر روی تمامی پارچه ها انجام دهد.

چرخ خیاطی مارشال مدل 740E

چرخ خیاطی مارشال مدل ۷۴۰E

۵,۷۰۰,۰۰۰ ۵,۴۹۰,۰۰۰ تومان
  • قابلیت دوخت: سر دوز ، پارچه های ضخیم ، پارچه های نازک ، پس دوزی ، تیکه دوزی ، دکمه و جا دکمه ، زیپ ، زیگزاگ ، ساده ، گلدوزی
  • امکانات چرخ خیاطی: امکان ظریف‌دوز
نمایش محصول

 

سرعت محصول

یکی دیگر از نکات حائز اهمیتی که باید در هنگام خرید چرخ های خیاطی به آن توجه داشته باشید، سرعت انجام دوخت و دوز توسط آن می باشد. نوع صنعتی این دستگاه ها عموما از سرعتی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کوک در دقیقه برخوردار هستند و نوع خانگیشان نیز از سرعتی به مراتب کمتر برای انجام امور دوختی شما برخوردار می باشند. البته فراموش نکنید که معمولا سرعت کار با یک چرخ خیاطی قابل تنظیم است و بستگی به پارچه ای دارد که زیر سوزن آن قرار گرفته است.

وزن و اندازه آن

از دیگر موارد مهمی که حتما باید به هنگام خرید چرخ خیاطی به آن نیز توجه کنید، وزن و اندازه دستگاه مورد نظرتان است. چرخ خیاطی های کوچک به مراتب از وزن کمتری برخوردار هستند و عموما نیز برای مصارف خانگی طراحی شده اند؛ این در حالی است که دستگاه های سنگین وزن و بزرگتر بیشتر برای کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و نگهداری از آن ها نیز مستلزم داشتن جا و مکانی وسیع تر می باشد.

قیمت چرخ خیاطی

عوامل متعددی بر روی قیمت چرخ خیاطی تاثیر می گذارد که شاید مهمترین آن قابلیت انجام انواع دوخت ها توسط آن دستگاه باشد. چرخ های خیاطی امروزه در سه مدل: مکانیکی – الکترونیکی و همچنین کامپیوتری طراحی و تولید شده اند که به ترتیب از قیمت های کمتر، متوسط و بیشتر نیز برخوردار می باشند. فراموش نکنید که عامل اصلی در انتخاب و خرید این دستگاه فقط و فقط به نوع نیاز شما بستگی خواهد داشت.

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز210

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز۲۱۰

۵,۴۹۰,۰۰۰ تومان
  • قابلیت دوخت: ساده ، زیگزاگ ، گلدوزی ، تیکه دوزی ، پارچه های ضخیم ، پارچه های نازک ، زیپ ، دکمه و جا دکمه ، کاموا دوزی ، پس دوزی
  • امکانات چرخ خیاطی: امکان ظریف‌دوز
نمایش محصول

 

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بهترین چرخ خیاطی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین چرخ خیاطی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را در برترمکس جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.
۴.۴/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا